سفره دلمان باز شود، متوجه دليل پسرفت شناي خوزستان مي‌شويد

آخرين خبرهاي تخصصي فناوري و موبايل هاي هوشمند را در اين مرجع بخوانيد.

سفره دلمان باز شود، متوجه دليل پسرفت شناي خوزستان مي‌شويد

۲۶ بازديد

مجله زنده خبري / خوزستان يك پيشكسوت شنا گفت: اگر ميز باز شود ، دليل افت شناي خوزستان را مي فهميد. وي گفت: همدلي بين افراد واقعي و اجزاي مجموعه شناي خوزستان از بين نرفته و همچنان وجود دارد اما مشكلات مالي وجود دارد و افرادي كه فقط منافع خود را در نظر گرفته اند. …

The post سفره دلمان باز شود، متوجه دليل پسرفت شناي خوزستان مي‌شويد appeared first on مجله زنده خبري.

سفره دلمان باز شود، متوجه دليل پسرفت شناي خوزستان مي‌شويد https://livemag.ir/2020/12/سفره-دلمان-باز-شود،-متوجه-دليل-پسرفت-شن/ https://livemag.ir/2020/12/سفره-دلمان-باز-شود،-متوجه-دليل-پسرفت-شن/#respond مجله زنده خبري Wed, 16 Dec 2020 00:09:35 0000 استاني https://livemag.ir/2020/12/سفره-دلمان-باز-شود،-متوجه-دليل-پسرفت-شن/

مجله زنده خبري / خوزستان يك پيشكسوت شنا گفت: اگر ميز باز شود ، دليل افت شناي خوزستان را مي فهميد. وي گفت: همدلي بين افراد واقعي و اجزاي مجموعه شناي خوزستان از بين نرفته و همچنان وجود دارد اما مشكلات مالي وجود دارد و افرادي كه فقط منافع خود را در نظر گرفته اند. …

The post سفره دلمان باز شود، متوجه دليل پسرفت شناي خوزستان مي‌شويد appeared first on مجله زنده خبري.

مجله زنده خبري / خوزستان يك پيشكسوت شنا گفت: اگر ميز باز شود ، دليل افت شناي خوزستان را مي فهميد. وي گفت: همدلي بين افراد واقعي و اجزاي مجموعه شناي خوزستان از بين نرفته و همچنان وجود دارد اما مشكلات مالي وجود دارد و افرادي كه فقط منافع خود را در نظر گرفته اند. اين يكي از دلايل فاصله اعضاي تيم شناي خوزستان بود و جوانان ما فريب اين مشكلات را خوردند.

هادي بيگ در گفت وگو با مجله زنده خبري ، در مورد وضعيت شنا و واترپلو در خوزستان اظهار داشت: مدال هاي خوزستان در سال هاي اخير با جشنواره المپيك مرتبط بوده و به ندرت در مسابقات قهرماني كشور مدال يا مقام كسب كرده ايم. در حالي كه در سالهاي اخير خوزستان در شنا و واترپلو حرفي براي گفتن داشت و آنها سريعترين و بهترين شناگران ايراني از خوزستان بودند و رقابت بسيار نزديك با قهرمانان ايران وجود داشت.

وي در مورد راه حل مشكلات ايجاد شده براي شناي خوزستان گفت: براي حل مشكلات فعلي شناي خوزستان بايد ببينيم ابتدا كجا بوديم و اكنون كجا هستيم و كجا بايد آنها را اصلاح كنيم. خوزستان هميشه با افتخار شنا ، با رهبري واقعي اداره كل ورزش و جوانان استان مفتخر بوده است ، اما اكنون آنها دست بريده اند و منافع مالي براي مردان در درجه اول قرار دارد و به دنبال افرادي هستند كه براي آنها پول تزريق كنند.

اين پيشكسوت شنا گفت: اگر مي خواهيم قلب خود را باز كنيم ، دليل افت شنا در خوزستان را مي فهميد ؛ اين استخرها متعلق به افراد خاصي است و اگر از آقايان س askال كنيد ، آنها همچنين مي گويند كه ما استخر بابك معتمد را به كاركنان تحويل داده ايم ، اما در واقع هيچ پوشش مالي وجود ندارد. متأسفانه در حال حاضر اداره كل ورزش و جوانان به جاي اينكه كار را به متخصصان بسپارد ، آن را به افراد ديگر مي دهد و به فكر حل مشكلات و سپردن ورزش به ساكنان خود نيست ، بلكه به دنبال اين است كه چه كسي براي آنها مناسب است. آنها مزاياي مالي دارند.

وي ادامه داد: در زمان آقاي سوداني (رئيس سابق شوراي شناي خوزستان) كه وي نيز فردي شريف بود ، تصميم گرفته شد تا به شناي خوزستان كمك كنيم ، اما متاسفانه افرادي كه بيشترين آسيب را وارد كردند ، وارد اين ورزش شدند. ورزش آنها فقط مي خواستند به اداره ورزش استان پول تزريق كنند و به اهداف خود برسند. وزارت ورزش و فدراسيون شنا نيز كاملاً از اين موضوعات آگاه هستند.

بيگ گفت: در حال حاضر افرادي كه عضوي از بدن شنا نيستند و فقط استخر دارند وارد اين رشته شده اند. من به طور خاص قصد آزار و اذيت هيچ كس را ندارم ، اما در حال حاضر چندين شناگر وجود دارند كه مي خواهند وارد اين عرصه شوند زيرا نبض كار آنها در دست آنها است و آنها در قلب اين ورزش قرار دارند ، اما اداره كل ورزش مي خواهد روند قديمي را ادامه دهد. چه چيزي را بهبود ببخشيد وي همچنين فكر نمي كند كه اختلاف ركورد با ملي پوشان كاهش يابد و مسافت ها به حداقل برسد.

وي افزود: فردي كه مي خواهد در اين رشته سكاندار شود بايد شناگر باشد زيرا در خوزستان فرصت هاي زيادي وجود دارد و در اين راستا اداره كل ورزش و جوانان بايد كاري را كه فدراسيون دنبال مي كند با فدراسيون هماهنگ كند. كسي براي خدمت كردن و تا زماني كه اين مسائل وجود دارد ، مشكلات ادامه دارد. فدراسيون قصد دارد يك شناگر را هدايت كند و لازم به ذكر است كساني كه داراي مدرك يا استخر مدرسه بين المللي هستند عضوي در اين ورزش نيستند و رئيس هيئت مديره براي خدمت بايد از اعضاي اين ورزش باشد.

وي درباره تاج و بسته شدن استخرها گفت: متأسفانه برخي استخرهاي خصوصي به طور غيرقانوني كار مي كنند ، اما با توجه به شرايط تاج و پروتكل ها ، اين صحيح نيست. متأسفانه ظرفيت و استعدادهاي استان خوزستان به دليل شرايط فعلي شنا در وضعيت خوبي نيست. به عنوان مثال ، يكي از شناگران ركوردشكني خوزستان كه پس از اينكه خانواده اش به اين نتيجه رسيدند كه مشكلات شناي خوزستان قابل حل نيست ، به استان اصفهان نقل مكان كرد ، در آنجا تمرين كرد. اين شناگر در جشنواره ها مدال هاي زيادي را نيز به دست آورد و به دليل شرايط خوب و منسجم شنا در اصفهان از شرايط بسيار خوبي برخوردار است.

وي همچنين با اشاره به عدم همدلي بين خانواده شنا خاطرنشان كرد: همدلي بين افراد واقعي و اجزاي مجموعه شناي خوزستان از بين نرفته و هنوز هم وجود دارد اما مشكلات مالي و افرادي كه فقط منافع خود را در نظر گرفته اند يكي از دلايل اعضاي مجموعه شنا خوزستان. جوانان ما فريب اين مشكلات را خورده اند. به طور كلي معتقدم اداره كل ورزش و جوانان علت پراكندگي در شنا است و البته اداره كل ورزش و جوانان با اصلاح اشتباهات خود مي تواند انسجام و همدلي ايجاد كند و فقط مشكلات مالي باعث اين حوادث مي شود. ما علاقه زيادي به اين ورزش داريم و زمان زيادي را براي جذب افراد سالم و با استعداد در اين زمينه صرف كرده ايم و با تلاش همكاران خود ملي گرايان زيادي را در اين زمينه آورده ايم.

بيگ در مورد عدم حضور رئيس هيئت شنا و واترپلو در خوزستان و رهبري وي اظهار داشت: رئيس فعلي هيئت با وجود تلاش براي دور نگه داشتن وي از منطقه شنا ، در حال انجام كارهاي خوب است و براي شنا در خوزستان سخت كار مي كند. و براي كار خودش. ” و اين كار بي نظير است.

وي در پايان در مورد اقدامات مثبتي كه در شنا در خوزستان انجام شد گفت: در زمان آقاي ايزازاده ، رئيس سابق هيئت ، كارهاي خوبي انجام شد. شناگران اميديه نيز خوب كار كردند و امكانات شركت نفت كاملاً در اختيار آنها بود. در اهواز نيز جرقه هاي پيشرفت وجود دارد ، اما ما نتوانستيم نتايج خوبي كسب كنيم و متأسفانه اين روند متوقف شده است.

انتهاي پيام

The post سفره دلمان باز شود، متوجه دليل پسرفت شناي خوزستان مي‌شويد appeared first on مجله زنده خبري.

https://livemag.ir/2020/12/سفره-دلمان-باز-شود،-متوجه-دليل-پسرفت-شن/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.