قيمت تلويزيون ال جي مدل 32lp500b سايز 32 اينچ، كيفيت تصوير Full Hd

آخرين خبرهاي تخصصي فناوري و موبايل هاي هوشمند را در اين مرجع بخوانيد.

قيمت تلويزيون ال جي مدل 32lp500b سايز 32 اينچ، كيفيت تصوير Full Hd

۱۷ بازديد

در ادامه به معرفي مدل‌هاي موجود در بازار ايران خواهيم پرداخت پس تا پايان با ما همراه باشيد. تلويزيون ال جي 32LP500B براي محيط هاي جمع و جور و با متراژ پايين مناسب مي باشد و توان صوتي خروجي آن برابر ۱۰ وات است. در واقع از اين توان صوتي خروجي نبايد انتظار بسيار زيادي داشت و در محيط هاي با متراژ پايين و منازل كوچك مي تواند صدا را به خوبي به گوش مخاطب برساند. در تلويزيون ال جي 32LP500B سيستم صوتي دو كاناله جهت انتقال صدا استفاده مي گردد. اين تلويزيون همچنين از تكنولوژي Dolby Audio جهت بهبود كيفيت صدا استفاده كرده است.

تلويزيون ال جي مدل 32LP500B با توان مصرفي 10 وات براي محيط هاي كم و دماي پايين مناسب است. در واقع از اين توان خروجي نبايد انتظار زيادي داشت و در دنياي كوچك و خانه كوچك مي تواند صداي خوبي را در اختيار مخاطب قرار دهد. تلويزيون ال جي 32LP500B از سيستم صوتي دو كاناله براي انتقال صدا استفاده مي كند. اين تلويزيون همچنين از فناوري Dolby Audio براي بهبود كيفيت صدا استفاده مي كند.

فروشگاه اينترنتي دوزين كالا، بررسي، انتخاب و خريد آنلاين

تلويزيون ال جي سي 1 براي استفاده هاي حرفه اي مانند بازي كردن و تماشاي فيلم كاملا مناسب است. به منظور جلب رضايت هرچه بيشتر كاربران ، آنها سعي كرده اند از جديدترين فناوري براي بهبود كيفيت تصوير اين محصول استفاده كنند.

تلويزيون ال جي داراي يك پايه مركزي است كه قدرت تلويزيون را افزايش مي دهد و شما به راحتي مي توانيد تلويزيون را روي ميز گذاشته و فضاي داخلي مورد نظر خود را تماشا كنيد. همچنين داراي يك باريك باريك است كه حواس شما را پرت مي كند در حالي كه مانع تماشاي فيلم ها يا برنامه هاي مورد علاقه شما مي شود.

ديگران را با نوشتن نظرات خود، براي انتخاب اين محصول راهنمايي كنيد

اين پردازنده مي تواند با استفاده از هوش قوي در آن و همچنين پردازش فوري تصوير ، بسياري از جنبه هاي تلويزيون مانند كيفيت صدا و كنتراست تصوير و تصوير را تا حد زيادي بهبود بخشد. سايز 32 اينچ طبق سايت اصلي Full HD هستش ولي طبق مشاهدات اين كيفيت تصوير را پشتيباني نمي كند. در واقع ، اين تلويزيون يكي از كمترين رتبه هاي تلويزيون در بازار است و قيمت آن پايين است.

ال جي به صورت كلي با تلويزيون هاي 4K و لوازم خانگي باكيفيت خود شناخته شده است. كمپاني ال جي به خصوص در سال هاي اخير توانسته بيشتر توليدات موجود در بازار را به خود اختصاص دهد و نامي جهاني را از آن خود كند. ما در سايت ماردين كالا تمامي سعي خود را مي كنيم تا بهترين و با كيفيت ترين محصولات را با قيمت مطلوب ، به شما كاربران گرامي معرفي نماييم.

ال جي سالانه تعداد زيادي تلويزيون عرضه مي كند و اين تعداد احتمالاً بيشتر از ساير توليدكنندگان بوده است. اكثر محصولات LG ارزان بوده و داراي كيفيت بسيار خوبي هستند ، اما به ندرت پيش مي آيد كه در مقايسه با محصولات رقباي خود ، از آنها عقب بماند.

طراحي زيبا در تلويزيون ال جي 32lp500b

اين بدان معني است كه ، حتي در كوچكترين بلندگوها ، شما همچنان بهترين كيفيت صدا و درنتيجه يك تجربه سينمايي مطلوب را دريافت خواهيد كرد. تلويزيونهاي كه از پردازشگر مجزا استفاده مي‌كنند به نسبت تلويزيون هاي كه داراي پردازشگر نيستند مي‌توانند از كيفيت بسيار بهتري برخوردار باشند و تصاوير ارائه شده در خروجي از وضوح و شفافيت بسيار بيشتري برخوردار باشد.

قابليت Dynamic Color يكي از بهترين فناوري‌هاي به كار رفته در تلويزيون‌هاي ال‌جي است. اين فناوري همچون يك پردازنده تصوير قادر به پردازش تصاوير مي‌باشد. سپس با بررسي تمام تصاوير قبل از نمايش بر روي صفحه نمايش تلويزيون كيفيت آنها را ارتقاء ‌مي‌دهد. در واقع Dynamic Color يك ارتقاء‌دهنده كيفيت تصوير محسوب مي‌شود.

تلويزيون ال جي ۳۲ اينچ مدل ۳۲lp500b

اين تلويزيون داراي پورت هاي HDMI و USB مي باشد كه با استفاده از آن مي توانيد محتويات فلش مموري را مشاهده كنيد. تلويزيون ال جي LP500B در واقع مدل جديدترين تلويزيون LM500B مي باشد كه اين محصول در سال ۲۰۱۹ توليد گرديده است. به همراه تلويزيون 32 اينچ ال‌جي LP500 ريموت كنترل جادويي عرضه مي‌شود.

بنابراين اگر به دنبال تلويزيون 32 اينچ اسمارت هستيد، پيشنهاد ما تلويزيون سامسونگ 32T5300 و سپس تلويزيون ال جي 32LP500B است، چرا كه به عنوان يك تلويزيون هوشمند 32 اينچ مي‌توانند نيازهاي شما را برآورده كنند.

همچنين اگر به دنبال يك تلويزيون ساده براي مكان‌هاي معمولي مي‌گرديد، تلويزيون ال جي 32LM500 مي‌تواند بسيار به‌صرفه بوده و كارايي نسبتاً خوبي از خود نشان دهد. تلويزيون 32 اينچي ال جي 32LP500B در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده و در واقع مدل به‌روزشده LM500B است. صفحه نمايش تخت آن با پنل IPS براي مصارف معمولي شما مناسب خواهد بود. رنگ‌هاي طبيعي اين نمايشگر به دليل تكنولوژي Dynamic color Enhancer به چشم مي‌آيند.

همچنين دسترسي به تنظيمات تلويزيون نيز در اين سيستم عامل ممكن است. اما كيفيت تصوير براي يك تلويزيون به تنهايي كافي نبوده و براي يك تجربه بهتر از ديدن فيلم با تلويزيون نيازمند صدايي مناسب در كنار كيفيت تصوير هستيم. در تلويزيون 32 اينچ ال‌جي LP500 از بهترين امكانات تصوير استفاده شده تا صدايي واضح و رسا را به گوش شنونده برساند.

تلويزيون ال جي 32lp500 به Dolby Audio مجهز شده اند تا شما را در تجربه صدايي غني تر و واقعي تر با هر ژانر از نمايش هاي فيلم و تلويزيون غرق كند. با اين فناوري در اين تلويزيون ، هر ژانر بهترين صد را خواهد داشت. از آنجا كه تلويزيون 32lp500 ال جي ، يك نمايشگر ميان رده و متوسط است از قدرت صداي پاييني نيز برخوردار است اما يقينا اين به معناي كيفيت پايين صدا نيست.

توان خروجي صداي تلويزيون 32lp500 ، برابر 10 وات است و داراي يك سيستم صوتي دو كاناله مي باشد. تمام اين محدوديت ها سبب نشده است كه طراحان اين تلويزيون از تلاش جهت بالا بردن كيفيت تصوير خروجي دست بكشند و تا جايي كه امكان داشته از فناوري‌ هاي مختلفي جهت بهبود كيفيت تصوير استفاده كردند.

به همين منظور سازندگان و سازندگان تلويزيون هاي مختلف سعي در استفاده از جديدترين و جديدترين فناوري براي بهبود كيفيت تصوير توليد شده توسط كاربر و همچنين افزايش سطح رضايت مشتريان از محصول دارند. يكي از مدل هاي توليد شده توسط اين برند در سال 2021 سري LP500B نام دارد.

در اين قسمت سايز 32 اينچ اين تلويزيون كه به اختصار 32LP500B نام دارد را براي شما عزيزان و ويژگي هاي آن توضيح مي دهيم. تلويزيون ال جي LP500B جديدترين مدل تلويزيون LM500B مي باشد كه در سال 2019 توليد شده است. تلويزيون يكي از مهم‌ترين لوازم خانگي است و تقريباً هيچ منزلي را نمي‌توان يافت كه حداقل يك تلويزيون نداشته باشد. برندهاي معتبري در دنيا جزو توليد كنندگان تلويزيون هستند و تلويزيون‌هايي با امكانات و طراحي متنوع را به بازار عرضه مي‌كنند.

همچنين از فناوري حذف نويز براي افزايش نويز اضافي و پخش واضح تر صدا براي شما استفاده مي كند. يكي ديگر از فناوري هاي موجود در تلويزيون LG ، AI Sound است كه صدا را بر اين اساس تنظيم مي كند. براي مثال مي توان به اين نكته اشاره كرد كه تلويزيون ال جي 32LP500B نسبت به تلويزيون موبايلي كه از پردازنده استفاده نمي كند، تصوير بهتر و كيفيت و كنتراست بهتري براي تصوير خواهد داشت و اين مشكل در پخش تلويزيوني به وضوح ديده مي شود. به گونه اي كه قبل از اينكه تصاوير در خروجي ظاهر شوند از الگوريتم هاي مختلف و همچنين هوش مصنوعي موجود در آنها براي بهبود المان هاي مختلف تلويزيون استفاده مي كنند.

پنل طراحي شده براي اين تلويزيون IPS است كه مي تواند زاويه ديد وسيعي را در اختيار كاربر قرار دهد ، بدين معني كه كاربر در موقعيت و زاويه يكسان تلويزيون قرار دارد ، بدون از دست دادن نور و كيفيت. يا به عبارت ديگر ، با استفاده از زاويه ديد ، به عنوان مثال ، مي توانيد در آشپزخانه باشيد و فضاي داخلي مورد نظر خود را در تلويزيون تماشا كنيد.

خوشبختانه تلويزيون ال جي 32LP500B ، در حالي كه از فناوري بسيار پيشرفته اي استفاده نمي كرد ، از يك CPU چهار هسته اي كه به پردازنده چهار هسته اي نيز معروف است براي بهبود كيفيت صدا و تلويزيون استفاده كرد.

تلويزيون هايي كه از فيلترهاي جداگانه استفاده مي كنند مي توانند كيفيت بسيار بهتري نسبت به تلويزيون هاي بدون كنترل داشته باشند و تصاوير نمايش داده شده در محصول واضح تر و واضح تر هستند. خريد تلويزيون 2021 شما و مي خواهيد آخرين مدل هاي تمام شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ، ال جي، هايسنس، شيائومي و سوني را با هم ببينيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.